نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل سندر آنتالیا

 هتل سندر 5 ستاره در آنتالیا بنا شده است. این هتل زیبا در کناره دریای مدیترانه قرار دارد.از نظر موقعیت مکانی از هتل تنها 80 متر تا ایستگاه اتوبوس، تا فرودگاه یازده كیلومتر و تا دروازه ی هادریان ۱٫۳ کیلومتر فاصله دارد.گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی را سپری می کنند.

امکانات اتاقها:

هتل سندر از ۱۵۶ اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها رنگ آمیزی آن شاد هستد و مطابق با سلیقه مسافران است .تمامی اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر سیستم تهویه مناسب، تلویزیون ،بالکن اختصاصی رو به طبیعت، گاوصندوق ، مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته و... می باشد. این هتل ۵ ستاره بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور آنتالیا می باشند .

امکانات هتل سندر آنتالیا:

سونا و حمام ترکی ، نگهداری کودکان،صرافی،مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و زمین بازی ویژه کودکان و.... مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل سندر آنتالیا می توانند لحظات خوشی داشته باشند. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

 

 هتل گرند پارک لارا  هتلی بسیار مدرن در منطقه لارا آنتالیا است . این هتل 5 ستاره که با کناره اختصاصی خود تنها ۲۰۰ متر فاصله دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر حدود ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر است.

این هتل شیک دارای 896 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون آن به روز است.اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... گردشگران تور آنتالیا با اسکان در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل گرند پارک لارا آنتالیا:

حمام ترکی ، سونا ، سالن بدنسازی ، ماساژ ، یک استخر بزرگ و یک استخر کودکان در مرکز SPA هتل ، آکوا پارک با چهار سرسره آبی ، تیم انیمیشن با برنامه های سرگرم کننده ، اینترنت ، بیلیارد ، اتاق بازی کودکان ، پینگ پنگ ، بدنسازی ، دارت ، ماساژ ، اتاق کنفرانس ، دوچرخه و سه رستوران ترکی ، چینی و ایتالیایی ... گردشگران تور آنتالیا در این هتل سفر خوشی  را سپری می کنند.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا در کناره کنیالتی آنتالیا قرار دارد.این هتل زیبا در سال 2009 بازسازی شد و بخاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد دارای چشم اندازهای زیبایی می باشد.فاصله این هتل 5 ستاره  تا مرکز شهر ۱٫۵ کیلومتر،فرودگاه با ماشین ۱۵ دقیقه می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

این هتل از  290 اتاق مدرن تشکیل شده که تمامی اتاق ها  بالکن اختصاصی دارد.

اتاق ماه عسل،اتاق ویژه معلولین،6 رستوران،4 تریا،استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,سالن همایش,باشگاه بیلیارد,زمین تنیس,سالن زیبایی و... آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا است.

جهت خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا پیمان دارد. این هتل لوکس در سال 2005 در زمینی به مساحت 72 هزار متر افتتاح شده است و  تا دریای مدیترانه 500 متر، فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.هتل رویال وینگز از 457 اتاق برپایی شده و  طراحی اتاقها مدرن چوبی است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به طبیعت و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پارک آبی ، 9 سرسره آبی ، یک استخر با موج مصنوعی،استخر کودکان،رستوران ( انواع غذاهای چینی،ترکی، ایتالیایی و دریایی)،کافه،بار،حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی، ماساژ ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس گردشگران تور آنتالیا  است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , تور ترکیه آنتالیا , قیمت تور آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ، چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ...

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا ( Kervansaray Lara ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد، این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. هتل کروانسارای لارا دارای ساحل 110000 متری می باشد و با طراحی U شکل خود سبب شده تا تمام اتاق ها از چشم انداز دریا برخوردار باشند. فاصله این هتل تور آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر می باشد .
این هتل برای تفریح و ورزش مسافران تور آنتالیا نیز امکاناتی را فراهم آورده است که می توان به چند زمین بازی در هتل از جمله 2 زمین فوتبال و بسیاری ورزش های آبی دیگر اشاره نمود. همچنین استخر و سرسره های آبی ، شهر بازی ، زمین بازی و برنامه های تفریحی و فعالیت های هیجان انگیز نیز در این هتل آنتالیا برای کودکان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را با کیفیت عالی به صورت سلف سرویس برای میهمانان تور آنتالیا سرو می کند.

امکانات هتل کروانسارای لارا آنتالیا :

حمام ترکی و بخار ، استخر سر پوشیده ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل برای مسافران تور آنتالیا ، امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، مینی گلف ، وان آب داغ ، امکانات تفریحی ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ...

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های آنتالیا,هتل های پنج ستاره آنتالیا,امکانات هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا,تور آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

چتر بازی در آنتالیا :

مسافران تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا است که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. گردشگران عزیز تور آنتالیا نگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. گردشگران عزیز تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

_بازی_آنتالیا.jpg

_بازی_آنتالیا_2.jpg

_بازی_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94

هتل 4 ستاره لارا پارک آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل از 4 ساختمان جداگانه و 472 اتاق تشکیل شده است. هتل لارا پارك 8 كليومتر از فرودگاه آنتاليا و 12 كیلومتر از مركز شهر آنتاليا فاصله دارد. این هتل تور آنتالیا با ساحل اختصاصی خود ۲۰۰ متر فاصله دارد همچنین از یک استخر بزرگ و آبگرم مرکزی نیز برخوردار می باشد.

 _لارا_پارک_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل لارا پارک آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، بوفه، خدمات خانه داری، اتو کشی، صرافی، کرایه اتومبیل، استخر سرباز، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_لارا_پارک_آنتالیا_3.jpg

 

_لارا_پارک_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، - استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در آنتالیا می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . و امروزه توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید. معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

_باستانی_پرگا_آنتالیا.jpg

شهر پرگا هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است .با این که امروز از این سرزمین باستانی چیز زیادی باقی نمانده است اما همانند تخت جمشید ایران زیبایی های خاص خود را دارد امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود جذب کرده است .

 

_باستانی_پرگا_آنتالیا_2.jpg

 

مرکز آبی تفریحی آکوالند آنتالیا :

مجموعه تفریحی آکوالند از زیباترین مراکز آبی تفریحی آنتالیا می باشد و در ناحیه ساحلی کنیا آلتی واقع شده است . دراین مکان شما گردشگران تور آنتالیا می توانید با استفاده  از بازیهای آبی وسرسره های مختلف روزی آرامش بخش و هیجان انگیزی را سپری می نمایید . دراواسط روز میتوانید برنامه های شاد و زنده آکوالند را تماشا کنید که شامل موزیک و مسابقه های جالب می باشد و شما می توانید  از شرکت کنندهای این برنامه باشید .

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا.JPG

 

قابل توجه است در صورت تمایل می توانید در ساعتهای تعیین شده به نمایش برنامه دلفینها در محوطه ای مجزا بنشینید  . این تور آنتالیا را برای تمام گروه سنی  پیشنهاد میکنیم.

 

_آبی_تفریحی_آکوالند_آنتالیا_2.JPG

 

 

موزه آتاتورک در آنتالیا : 

یکی دیگر از موزه هایی که در آنتالیا قرار دارد موزه آتاتورک می باشد. این موزه مکان نگهداری از وسایل و ابزاری است که در زمانهای گذشته مورد استفاده بنیان گزار جمهوری ترکیه آتاتورک قرار می گرفته به نمایش گذاشته شده است. این موزه یکی از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود

 

_آتاتورک_در_آنتالیا.jpg

این موزه خانه ای است که آتاتورک در سفر ششم خود در مارس سال 1930 یک هفته در آن اقامت داشت. در سال 1980 به عنوان موزه آتاتورک گشایش یافت . خانه 2 طبقه می باشد. در طبقه پایین تر، حمام و آشپزخانه و اتاقها می باشد. آتاتورک در طبقه دوم خانه که اتاقی بالکن دار است  استراحت می کرده است . اگر به مکانهای تاریخی علاقه مند می باشید پیش نهاد من این است حتما با تور آنتالیا همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

 

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم وحوا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است.

_آدم_و_حوا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدم_و_حوا_آنتالیا_1.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_2.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_3.jpg

_آدم_و_حوا_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است.

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور آنتالیا ، زمین گلف، استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، غذای ویژه کودک، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارک آبی با سرسره های موجی، سینما، آموزش رقص، کلاس یوگا، دیسکو و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_5.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_3.jpg

_هتل_مکس_رویال_آنتالیا_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,هتل های پنج ستاره آنتالیا,امکانات هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,بهترین هتل 5 ستاره آنتالیا,تور آنتالیا,هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Batont Garden Resort Hotel

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا Antalya Batont Garden Hotel در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

-باتونت-گاردن-آنتالیا.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و...

-باتونت-گاردن-آنتالیا-1.gif

-باتونت-گاردن-آنتالیا-2.gif

-باتونت-گاردن-آنتالیا-3.gif

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Eldar Resort Hotel

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا Antalya Eldar Resort Hotel در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد.

 -الدار-ریزورت-آنتالیا.gif

-الدار-ریزورت-آنتالیا-1.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

-الدار-ریزورت-آنتالیا-3.gif

-الدار-ریزورت-آنتالیا-2.gif

-الدار-ریزورت-آنتالیا-4.gif



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های 5 ستاره استانبول , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل مجیک سان آنتالیا

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و این هتل در منطقه کمر و در فاصله 150 کیلومتری از ساحل واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر و مراکز خرید این شهر 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل مجموعا 180 اتاق دو و سه نفره وجود دارد. پلاژ اختصاصی یکی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 -مجیک-سان-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش شبانه روزی ، آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه ، تهویه ، بار، باغ ، خدمات خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، صرافی ، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-مجیک-سان-آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_7.jpg

 

 

-مجیک-سان-آنتالیا2.jpg

 

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)، 10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-2.gif



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , قیمت هتل های آنتالیا , رزرو هتلهای آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Titanic Beach Hotel

هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ آنتالیا Antalya Titanic Beach Hotel در سال 2003 میلادی در منطقه لارا آنتالیا احداث شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا ترکیه در ۲۷ کیلومتری هتل قرار دارد. این هتل در 9 طبقه و در مجموع با 580 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-3.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-2.gif

امکانات و تصاویر هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت بی سیم،بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ،تهویه‌ مطبوع،سیستم گرمایش،جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن ورزشی و بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپر مارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

_تایتانیک_بیچ_آنتالیا_1.gif

-تایتانیک-بیچ-آنتالیا-5.gif

هتل مردان پالاس آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Mardan Palace Hotel

هتل 5 ستاره مردان پالاس آنتالیا Antalya Mardan Palace Hotel در سال 2009 میلادیدر زمینی به مساحت 180.000 متر مربع در منطقه لارا آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق و انواع سوییت ها تشکیل شده است و آماده پذیرایی از مسافرانتور آنتالیا می باشد. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا،500000  قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه می توان به آنجا رفت و فاصله فرودگاه بین المللی آنتالیا نیز 10 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.این هتل در سال 2013 بازسازی شده است.

-مردان-پالاس-آنتالیا.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-1.gif

امکانات و تصاویر هتل مردان پالاس آنتالیا:

رستوران های بین المللی (روسی، ترکی، مدیترانه ای،ژاپنی،تایلندی،فرانسوی،آمریکایی و غذاهای دریایی و رستوران ساحلی)،10 بار، استخر روباز، ،حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

-مردان-پالاس-آنتالیا-6.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-5.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-7.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-3.gif

-مردان-پالاس-آنتالیا-2.gif



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا , تور آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , تور ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

_الدار_ریزورت_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته برای میهمانان تور آنتالیا ،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، حمام، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_الدار_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_2.jpeg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

_الدار_ریزورت_آنتالیا_4.jpg

 

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه مجهز می باشد. این هتل تور آنتالیا در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

هتل 5 ستاره کریستال آلوادونا آنتالیا در سال ۲۰۰۵ میلادی در منطقه  بلک بنا شده و در سال ۲۰۱۰ میلادی باز سازی گردید. این هتل تور آنتالیا در مجموع 447 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا50  کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر است. هتل کریستال آلوادونا پلاژ اختصاصی و امکانات تفریحی و ورزشی  کامل دارد.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_2.JPG

امکانات هتل کریستال آلوادونا آنتالیا:

5 رستوران، پذیرش شبانه روزی، مرکز  SPA، اتاق بازیهای کامپیوتری، کافی نت، تلفن، خشکشویی، پرستار کودک برای مسافران تور آنتالیا ، پزشک، لباسشویی، اتوکشی، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، 5 بار، 2 استخرروباز و سرپوشیده، ایروبیک و ژیمناستیک، مینی فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس، مینی گلف، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، دارت، واتر پلو، قایقرانی و موج سواری، جت اسکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_3.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا.jpg

_کریستال_آلوادونا_آنتالیا_5.jpg

 

 

هتل 5 ستاره کلوب سرا آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 540 اتاق دارد.  این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. فاصله این هتل لوکس تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است. این هتل تور آنتالیا دارای سه ساختمان اصلی  5 طبقه و دو ساختمان فرعی 3 و 7 طبقه است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد.

_کلوب_سرا_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل کلوب سرا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس و بسکتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، دارت، سونا، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید، لباسشویی، آرایشگاه، سرویس نگهداری از کودک، دوچرخه‌سواری، تهویه، گرمایش و... . . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_کلوب_سرا_آنتالیا.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_3.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_2.jpg

 

_کلوب_سرا_آنتالیا_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری آنتالیا

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تور آنتالیا , هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد